我的網誌清單

網頁

2015年9月16日 星期三

畫和收藏

 七仔換海賊王擺設公仔,我只換了一個...我喜歡索柏..
 想換白星..但換不到.換了一個漢哥古.
 路飛哥哥艾斯與路飛...我不追海賊王..我二哥有追..
 收藏美戰品轉眼超過半年,開始有點厭呢.一來沒位放....
 二來買來沒位置擺放...
 愛儲阿美,但我對自己有設限制..第一.毛公仔不儲,因家中已擁有太多別的毛公仔沒位置放阿美的毛公仔..
 這種挾公仔機.根本很難挾中...每個月都花幾百元在XX樂園...
 推糖機...這幾年,在XX樂園挾了不少圖中的膠粒..
 今年大紅妖怪手錶...

 扭蛋,也花了不少錢.
 咩咩樂園推糖機,推回來.
 扭蛋....我最愛小白與阿呆.
 由儲阿美,再加儲天王遙...
 出奇蛋.芭比.沒人要.....

細件的阿美鎖匙扣,我都放在膠盒...有幾個磁鐵..


2 則留言:

  1. 我已經好少去dXX樂園玩,不過我記得有次走去行個圈打發時間,見到有個婦人坐在機前玩d「入銀仔」,部機出左超多「飛仔」。

    回覆刪除

我不常回覆留言.