我的網誌清單

網頁

2018年3月1日 星期四

年宵,


 尖沙咀東部的新年裝飾.
 尖沙咀半島中心的新年佈置.
 常在半島中心,用八達通機拍八達通卡,可以減兩元.
 北角華豐百貨的新年佈置


 太古城某酒店的大桔.
 美麗華商場的新年佈置.




 柏麗大道的桔和花
 可口可樂的廣告.仙氣逼人.有雙有錢,荷包常大.長長久久,筍工埋身..
 尖沙咀ISQUARE的新年佈置,



 豐衣足食.五福臨門.笑口常開(我真人很少笑,真的希望自己可以笑多些)大吉大利,狗年大吉,金銀滿屋,喜氣洋洋,學業進步,出入平安.
 每年都會去維園年宵花市逛,




 蘭花很貴.

 水仙,下年想買來擺設..

也有些價錢便宜的.
\


 今年有買五代同堂..

 買的MONCHCHI詩人款.也有新年氣氛.
 想買龍鬚糖.最後都沒買

 狗年,不少攤位都賣狗的毛公仔和狗抱枕.
 原來她叫手機女孩.
 都不平..以前都會買.但近年沒買..
 地毯.

 很大隻的熊公仔.
 有美少女戰士的抱枕.

 林特首..
 毛公仔.有蠟筆小新,比卡超,龍貓,都不知是否正版..
 見到有美少女戰士的月野兔,P助.
 砌圖.
 才100元.應不是正版,



 見到心動想買,但要二百幾十元一盤,
 多肉植物,不算貴.有想過買回去種,但有泥土,我媽不喜歡我種有泥土的植物..

 小櫻的棒.
 走啦.
轉眼已年十四,快年十五年宵.今年狗年,都沒怎去拜年,只有去廟宇拜神.希望父親早日出院,將來的手術順利,希望媽媽不要常流鼻血..媽有血壓高和膽固醇高.

2 則留言:

  1. 開始春天,冇咁乾燥,環境上對改善流鼻血情況都有些幫助的。

    看新聞見到有D狗狗公仔,其實都唔係好似狗狗呢。

    回覆刪除

我不常回覆留言.