我的網誌清單

網頁

2019年2月20日 星期三

近況

已有三個星期沒寫BLOG.很奇怪。有六十多篇的網誌留言都消失了。不知道其他人是否都一樣?                 
 忘記在哪吃的牛肚麵
 廣東粥,柴灣漁灣街市熟食中心吃的.
 美心.
 譚X雞肉魚蛋米線.之前都覺得好吃.但常吃也會吃膩.
 爸爸的朋友有人在珍X曲奇工廠打工,故送了曲奇給他吃
 不知甚麼祭祀日..
 收的賀年卡.

 福建小吃.芋頭丸.用蕃薯粉.芋頭絲等食材.


7 則留言:

  1. Goggle改系統搞到亂晒籠,我所有舊留言都冇晒 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 您之前係我D網誌的留言全消失.

      刪除
  2. 我BLOG的留言不是GOOGLE+所以沒有影響﹗

    回覆刪除
  3. 你以前是否用GOOGLE +?係的話,好多人的留言都冇晒。

    回覆刪除

我不常回覆留言.